ΔΕΥΑΗ: Μέτρα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών

Δημοσιεύτηκε στις 17/03/2020 12:55

ΔΕΥΑΗ: Μέτρα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών

Η Δ.Ε.Υ.Α. Ηρακλείου στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας απέναντι στον κορωνοϊό και λαμβάνοντας υπόψη τις συστάσεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, ανακοινώνει:

  1. Εφεξής η εξυπηρέτηση των πολιτών θα γίνεται:
  • Τηλεφωνικά για πληροφορίες στους αριθμούς: 2810529370, 529371, 529372
  • Για λοιπά θέματα στα τηλέφωνα: 2810339050 και 11122 
  •  Ηλεκτρονικά στο e-mail : [email protected]
  1. Οι επιτόπιες επισκέψεις στις εγκαταστάσεις δεν γίνονται δεκτές παρά μόνο για απολύτως αναγκαίες και επείγουσες υποθέσεις και έπειτα από προγραμματισμένο ραντεβού που έχει καθοριστεί με τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία και λαμβάνοντες τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (μάσκα, γάντια).
  2. Πληρωμές των λογαριασμών, ληξιπρόθεσμες οφειλές και δόσεις διακανονισμών θα εξοφλούνται μόνο στο κεντρικό ταμείο της ΔΕΥΑΗ στα Ψαράδικα και διατραπεζικά (μέσω e- banking, πάγιες εντολές κλπ).
  3. Οι λογαριασμοί θα συνεχίσουν να εκδίδονται και να αποστέλλονται  κανονικά. Η εξόφληση τους δεν θα γίνεται στις εγκαταστάσεις της ΔΕΥΑΗ στο Βιολογικό Καθαρισμό στη Φοινικιά, ούτε στο Ταμείο της Νέας Αλικαρνασσού αλλά μόνο στα κεντρικό ταμείο στα Ψαράδικα, και με τους εναλλακτικούς διαθέσιμους τρόπους (τράπεζες, e-banking, ταχυπληρωμή κλπ.). Η περίοδος που θα δίνεται  μέχρι τη λήξη πληρωμής των λογαριασμών θα είναι μεγάλη έτσι ώστε να μην υπολογιστούν προσαυξήσεις και να υπάρξει χρόνος προσαρμογής για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής.

Η Δ.Ε.Υ.Α.Η. θα συνεχίσει την καθημερινή απρόσκοπτη λειτουργία της με σκοπό την ομαλή υδροδότηση και αποχέτευση. Με υπομονή, με  αμοιβαίο σεβασμό, και υψηλό αίσθημα ατομικής και συλλογικής ευθύνης και με πλήρη συμμόρφωση στις οδηγίες των ειδικών. 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook