Πλήθος καταγγελιών για αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις

Δημοσιεύτηκε στις 23/03/2020 15:16

Πλήθος καταγγελιών για αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις

H Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, διαθέτει όλα τα νομικά εργαλεία,για την προστασία του καταναλωτή, τονίζει σε ανακοίνωση της, έπειτα από πλήθος καταγγελιών πολιτών για ενοχλητικές τηλεφωνικές οχλήσεις και μη νόμιμες συμπεριφορές από διάφορες εταιρίες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Με αφορμή το πλήθος των καταγγελιών, που καθημερινά  φθάνουν  στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, από συνδρομητές τηλεφωνίας, για αναπάντητες κλήσεις, που δέχτηκαν στο σταθερό και κινητό τους τηλέφωνο, από άγνωστο αριθμό συνήθως κινητού, ενημερώνει τους καταναλωτές για τα ακόλουθα:

“1) Οι αριθμοί που καλούσαν ανήκουν στις προωθητικές  εμπορικές τακτικές και οι πραγματοποιηθείσες κλήσεις ,στις αυτοματοποιημένες. Δηλαδή, οι κλήσεις αυτές, γίνονται χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση. Όμως, δεν εξαιρούνται από την προηγούμενη συγκατάθεση του συνδρομητή, όπως ρητά επιτάσσει το αρ.11 παρ.1 του ν3471/2006 ,ακόμα  και όταν οι αριθμοί αυτοί δεν έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο( opt out)  του παρόχου τους.

2) Ο καταναλωτής – συνδρομητής οφείλει να απευθυνθεί στον πάροχο που ανήκει και να εγγραφεί στο Μητρώο του άρθρου 11 του ν3471/2006  δηλώνοντας έτσι “ότι δεν επιθυμεί κλήσεις για προώθηση πωλήσεων προϊόντων ή υπηρεσιών ).

3) Ο καταναλωτής, οφείλει και πρέπει να εκφράσει την αντίρρησή του, τόσο στην λήψη προωθητικών κλήσεων ,όσο και στην λήψη κλήσεων ,για σκοπούς έρευνας

Δικαίωμα αντίρρησης : ν.2472/1997 αρ.12

Ο Υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να συμμορφώνεται, και να φροντίζει εφόσον ένας συνδρομητής εκφράζει την αντίρρησή του, ώστε ο τηλεφωνικός αριθμός του να εξαιρείται
Η ικανοποίηση αυτή , δεν υπεισέρχεται καθυστέρησης πέρα των 15 ημερών,από την ημερομηνία της δήλωσης αντίρρησης.

Επίσης ο συνδρομητής, έχει την δυνατότητα να στείλει μήνυμα,  με το εξής περιεχόμενο:

“Δεν χρειάζομαι αναπάντητες, για πώληση υπηρεσιών, παρακαλώ να μην ξαναενοχληθώ”

Έπειτα από τα παραπάνω και αφού ο κάθε συνδρομητής καταχωρηθεί ότι εκείνος δεν επιθυμεί τέτοια επικοινωνία, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, διαθέτει όλα τα νομικά εργαλεία,για την προστασία του καταναλωτή, από τέτοιες ενοχλητικές τηλεφωνικές οχλήσεις και μη νόμιμες συμπεριφορές.”


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook