Κύπελλο Ελλάδος: Στον τελικό ο ΟΦΗ μετά από 35 χρόνια

Δημοσιεύτηκε στις 02/04/2025 19:39

Κύπελλο Ελλάδος: Στον τελικό ο ΟΦΗ μετά από 35 χρόνια
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για πρώτη φορά μετά το 1990, οι Κρητικοί πήραν το εισιτήριο για τον τελικό, καθώς με το σημερινό 1-1 του Ηρακλείου απέκλεισαν τον Αστέρα Τρίπολης

Ιστορικές στιγμές ζει η Κρήτη, καθώς ο ΟΦΗ για πρώτη φορά μετά το 1990 και για τρίτη στην ιστορία του, προκρίθηκε στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η ομάδα του Μίλαν Ράσταβατς αναδείχθηκε ισόπαλη 1-1 με τον Αστέρα Τρίπολης στο Ηράκλειο και χάρη στη νίκη του με 1-0 στην Αρκαδία πήρε το εισιτήριο για το μεγάλο ματς της 17ης Μαϊου στο ΟΑΚΑ.

Το παιχνίδι ξεκίνησε ιδανικά για τους φιλοξενούμενους, καθώς άνοιξαν το σκορ στο 10′. Ο Μούμο έδωσε στον Μπαρτόλο, εκείνος γύρισε από αριστερά και ο Μούμο νίκησε τον Χριστογεώργο. Στο 20′, μάλιστα, ο Μπαρτόλο έχασε μεγάλη ευκαιρία για το 2-0.

Στο δεύτερο μέρος ο ΟΦΗ ήταν πολύ καλύτερος, κυριάρχησε, πίεσε, είχε δύο καλές στιγμές με τον Φούντα και μια με τον Ανδρούτσο, με την υπεροχή του να καρποφορεί στο 78′. Ο Γκονθάλεθ σέντραρε από δεξιά και ο Σίλβα με καρφωτή κεφαλιά έφερε το παιχνίδι στα ίδια, δίνοντας σκορ πρόκρισης στην ομάδα του.

Στις καθυστερήσεις ο ΟΦΗ έμεινε με δέκα παίκτες μετά από αποβολή του Χριστογεώργου και ο μέσος, Μπάκιτς, έκατσε κάτω από τα δοκάρια και απέκρουσε σωτήρια την απευθείας εκτέλεση φάουλ του Άλβαρες.

O OΦΗ με νύχια και με δόντια σε ένα φινάλε-θρίλερ κράτησε την ισοπαλία και πανηγύρισε μια τεράστια πρόκριση.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook