Το Netflix έχασε το Champions League και τώρα βάζει πλώρη για την Premier League

Στην εποχή της Generation Z είναι πλέον να παρακολουθείς έναν αγώνα, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιείς μια δεύτερη οθόνη, ενώ κοτζάμ Άνταμ Σίλβερ, κομισάριος του NBA έχει δηλώσει όλα τα αγαπημένα μας σπορ είναι πλέον «προϊόν βασισμένο σε στιγμιότυπα».
Οι παραδοσιακές τηλεοπτικές μεταδόσεις, με τις υπεραναλύσεις έχουν κουράσει (όχι μόνο την Generation Z αλλά και τους μεγαλύτερους σε ηλικία), ενώ η επανάσταση δεν σταματά εκεί, καθώς ολοένα και περισσότεροι νέοι παίκτες εμπλέκονται στο κομμάτι της απόκτησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τις πλατφόρμες streaming να είναι πλέον στο επίκεντρο.
Με τις προβλέψεις των ειδικών να εκτιμούν ότι η παγκόσμια κατανάλωση αθλητικού περιεχομένου θα αυξηθεί στην επόμενη δεκαετία φτάνοντας στις 4 τρισεκατομμύρια ώρες (από 1.3 τρισεκατομμύρια το 2014) καθώς πλέον ο κόσμος παρακολουθεί από τα κινητά του (τα τάμπλετ ή τα λάπτοπ) τον αγώνα που θέλει (και όχι αναγκαστικά από κάποια τηλεόραση όπως συνέβαινε μέχρι πριν από λίγα χρόνια), λογικό είναι οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς να κινούνται όλο και πιο έντονα για την απόκτηση δικαιωμάτων αθλητικών διοργανώσεων.
Έτσι και το Netflix, αφού έκανε τα πρώτα δειλά βήματα αποκτώντας μεμονωμένα αθλητικά γεγονότα όπως το Χριστουγεννιάτικο ματς του NFL ή ο αγώνας μποξ Μάικ Τάισον VS Τζέικ Πολ (που σημείωσε 65 εκατομμύρια streams παγκοσμίως), προσπάθησε ανεπιτυχώς να εμπλακεί στην αγορά των δικαιωμάτων του Champions League σε Αγγλία, Γερμανία (έχασε από την Paramount και την Amazon), αλλά δεν το βάζει κάτω.
Όπως αποκαλύπτουν οι The Times, η επόμενη… πίστα που αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του κολοσσός του streaming είναι το κορυφαίο πρωτάθλημα στον κόσμο, η Premier League!
Πηγή: protothema