Εξαγριωμένος γείτονας άφησε το μήνυμα «της χρονιάς»

Δημοσιεύτηκε στις 10/08/2019 20:20

Εξαγριωμένος γείτονας άφησε το μήνυμα «της χρονιάς»
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κατά καιρούς πολλά είναι τα «απειλητικά» μηνύματα που αφήνονται στις εισόδους των πολυκατοικιών, που θίγουν φλέγοντα ζητήματα, όπως ο φωτισμός, το ασανσέρ ή την διαχείριση.

Σε αυτήν την περίπτωση, το κορυφαίο μήνυμα που άφησε ένας εξαγριωμένος γείτονας σε γειτόνισσα του, η οποία, όπως φαίνεται, άφηνε κατ’επανάληψη τα σκουπίδια της στην είσοδο, έγινε viral!

Η υπομονή του γείτονα έφτασε στα όρια της και μετά από πιθανές συνεχείς παρατηρήσεις, αποφάσισε να γράψει το εν λόγω μήνυμα: «Έτσι και αφήσεις ξανά τα σκουπίδια στην είσοδο, θα πω στον άνδρα σου πως κάθε φορά που βλέπεις να περνάει ο χασάπης του πετάς στρινγκάκι από το μπαλκόνι».

in.gr


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook