126 οι νοσηλευόμενοι με Covid στα νοσοκομεία της Κρήτης

Δημοσιεύτηκε στις 27/12/2021 12:00

126 οι νοσηλευόμενοι με Covid στα νοσοκομεία της Κρήτης
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

126 συμπολίτες μας νοσηλεύονται με Covid στα νοσοκομεία της Κρήτης, πράγμα που δείχνει πως ο αριθμός τους μετά από την Παρασκευή έχει αυξηθεί κατά 5 ασθενείς.

Οι 94  από τους 126 νοσηλεύονται σε κλινικές covid, και οι υπόλοιποι 32 σε ΜΕΘ, από τους οποίους οι 31 είναι διασωληνωμένοι.

Αναλυτικά οι νοσηλείες ανά νοσοκομείο:

  • Στο ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται 37 ασθενείς, 23 στην κλινική covid και 14 στη ΜΕΘ διασωληνωμένοι
  • Στο Βενιζέλειο νοσηλεύονται 31 ασθενείς, 24 βρίσκονται στην covid και 7 στη ΜΕΘ, όλοι διασωληνωμένοι
  • Στο Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύονται 40 ασθενείς, οι 33 στην κλινική covid, 7 στη ΜΕΘ, όλοι διασωληνωμένοι. Μεταξύ των ασθενών, είναι και τρία παιδιά.
  • Στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου νοσηλεύονται 9 ασθενείς, οι 7 στην κλινική covid και 2 στη ΜΕΘ, με τον ένα να είναι διασωληνωμένος
  • Στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου νοσηλεύονται 5 ασθενείς, οι 3 στην κλινική covid και 2 στη ΜΕΘ, όλοι διασωληνωμένοι
  • Στο Nοσοκομείο Ιεράπετρας νοσηλεύονται 3 ασθενείς στην κλινική  covid
  • Στο Nοσοκομείο Σητείας νοσηλεύεται 1 ασθενής στην κλινική  covid

Το Νοσοκομείο Νεάπολης δεν νοσηλεύει κάποιον ασθενή με κορωνοϊό.

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook