Αυξήθηκαν οι νοσηλείες ασθενών με Covid στις ΜΕΘ – Τρεις νέοι θάνατοι

Δημοσιεύτηκε στις 11/01/2022 10:36

Αυξήθηκαν οι νοσηλείες ασθενών με Covid στις ΜΕΘ – Τρεις νέοι θάνατοι
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τρία είναι τα νέα θύματα της πανδημίας το τελευταίο 24ωρο στην Κρήτη, την ώρα που νέες εισαγωγές ανέβασαν τους ασθενείς με covid-19 που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία του νησιού στους 208.

Από αυτούς οι 174 παραμένουν στις κλινικές covid και οι 34 στις ΜΕΘ με τους 26 να είναι διασωληνωμένοι.

Αναλυτικότερα:

  • Στο ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται συνολικά 59 ασθενείς, 44 στις κλινικές covid και 15 στη ΜΕΘ με τους 14 να είναι διασωληνωμένοι
  • Στο Βενιζέλειο,νοσηλεύονται συνολικά 31 ασθενείς, 23 ασθενείς είναι στην κλινική covid και 8 στη ΜΕΘ με τους 5 να είναι διασωληνωμένοι
  • Στο Νοσοκομείο Χανίων οι ασθενείς με κορωνοϊό έφτασαν τους 81. Οι 72 νοσηλεύονται στις κλινικές, και οι 9 είναι στη ΜΕΘ με τους 5 διασωληνωμένους
  • Στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου, νοσηλεύονται συνολικά 21 ασθενείς, 19 στην κλινική covid, και άλλοι 2 είναι διασωληνωμένοι στη ΜΕΘ
  • Στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου 4 ασθενείς νοσηλεύονται στην κλινική covid
  • Στο νοσοκομείο Σητείας 5 είναι οι ασθενείς που παραμένουν στην κλινική covid του νοσηλευτικού ιδρύματος
  • Στο νοσοκομείο Ιεράπετρας 4 ασθενείς νοσηλεύονται στην κλινική covid, και
  • Στο Νοσοκομείο Νεάπολης νοσηλεύονται 3 ασθενείς στην κλινική covid.

 

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook