Διαμαρτυρία μετά μουσικής στη Δημοτική Αγορά στα Χανιά

Δημοσιεύτηκε στις 10/01/2022 13:17

Διαμαρτυρία μετά μουσικής στη Δημοτική Αγορά στα Χανιά
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στήριξη από την κυβέρνηση με άμεσο τρόπο και για τα χαμένα ημερομίσθια που υπέστησαν από τα μέτρα ειδικά στον νομό Χανίων από τον περασμένο Αύγουστο, ζήτησαν με τον δικό τους, μελωδικό τρόπο Χανιώτες καλλιτέχνες που συγκεντρώθηκα στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς το μεσημέρι της Δευτέρας και υπό βροχή τραγούδησαν στους περαστικούς.

“Η βοήθεια της κυβέρνησης θα αργήσει χαρακτηριστικά, ακόμα εξετάζουν ποιοι θα μείνουν σε αναστολή. Τα λεφτά τα περιμένουμε στα μέσα Φεβρουαρίου, τότε θα κάνουμε εμείς Πρωτοχρονιά”, δήλωσε ο γραμματέας του παραρτήματος Χανίων του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου, Κυριάκος Ηλιάδης. “Και τα 534 ευρώ αφορούν μόνο τον Ιανουάριο. Εμάς πάγιο αίτημά μας είναι να δοθεί η αποζημίωση και για τον Αύγουστο και όλο τα διάστημα που στα Χανιά είχαμε απαγόρευση μουσικής”.

Και ο Σήφης Αποστολάκης, εκπροσωπώντας το σωματείο Επισιτισμού, εξέφρασε τη στήριξη του σωματείου στις κινητοποιήσεις των μουσικών:

“Υπάρχει τεράστια αναντιστοιχία ανάμεσα σε αυτό που έχει δώσει η κυβέρνηση στους πληττόμενους εργοδότες και σε αυτό που ακόμα και τώρα δεν έχει δώσει στους πληττόμενους μουσικούς”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αποστολάκης.

Το παρόν στη διαμαρτυρία έδωσαν Χανιώτες μουσικοί και καλλιτέχνες, μεταξύ άλλων ο Μάνος Μαλαξιανάκης, η Βιργινία Ντοκάκη, ο Βαλεντίνο, ο Τάκης Καρνέζης και άλλοι.
zarpanews.gr


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook