Έντεκα χρόνια μετά: Η Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων απονέμει τιμητικά το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη

Έντεκα χρόνια μετά την υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο και άνοιξε τη δημόσια συζήτηση γύρω από τον σχολικό και κοινωνικό εκφοβισμό, η Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων προχώρησε σε μια ιδιαίτερα συμβολική κίνηση μνήμης και τιμής προς τον Βαγγέλη Γιακουμάκη.
Κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Σχολής, απονεμήθηκε τιμητικά το πτυχίο του αδικοχαμένου σπουδαστή, ως ελάχιστη αναγνώριση στη μνήμη του νέου ανθρώπου που έφυγε τόσο άδικα από τη ζωή.
Το πτυχίο παρέλαβε ο Μαργαρίτης Σχοινάς, ο οποίος γνωστοποίησε ότι θα το παραδώσει προσωπικά στους γονείς του Βαγγέλη τις επόμενες ημέρες.
Με ξεχωριστή συγκίνηση παρέλαβα σήμερα το Πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Σχολή Γάλακτος Ιωαννίνων. Θα το παραδώσω στους γονείς του την Παρασκευή.
Ένα οφειλόμενο χρέος τιμής της Πολιτείας στη μνήμη του Βαγγέλη.
Η Σχολή Γάλακτος φάρος γνώσης για τους νέους κτηνοτρόφους. pic.twitter.com/fmwDv5Gz9e
— Margaritis Schinas (@MargSchinas) June 24, 2026
Σε ανάρτησή του έκανε λόγο για μια συμβολική πράξη με ιδιαίτερο ηθικό βάρος, χαρακτηρίζοντάς την ως ένα χρέος τιμής προς τη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη και την οικογένειά του.
Η πρωτοβουλία της Γαλακτοκομικής Σχολής Ιωαννίνων έρχεται να υπενθυμίσει ότι η μνήμη του Βαγγέλη παραμένει ζωντανή, ενώ εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς στον αγώνα κατά κάθε μορφής εκφοβισμού, βίας και κοινωνικού αποκλεισμού.
Παράλληλα, αναδεικνύεται και ο διαχρονικός ρόλος της Σχολής στην εκπαίδευση νέων ανθρώπων στον πρωτογενή τομέα, διατηρώντας ισχυρούς δεσμούς με τους αποφοίτους και την ιστορία της.
Η λιτή αλλά ιδιαίτερα συγκινητική τελετή αποτέλεσε μια στιγμή μνήμης και σεβασμού, επιβεβαιώνοντας ότι, παρά την πάροδο των χρόνων, η ιστορία του Βαγγέλη Γιακουμάκη εξακολουθεί να αγγίζει την ελληνική κοινωνία και να υπενθυμίζει την ανάγκη για μηδενική ανοχή σε φαινόμενα εκφοβισμού και βίας.