Επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας στην Αρχιεπισκοπή Κρήτης – Τα θέματα συζήτησης και το δώρο του Αρχιεπισκόπου
Δημοσιεύτηκε στις 27/06/2026 11:35
Την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κα Σοφία Ζαχαράκη, υποδέχθηκε χθες στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κρήτης ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ευγένιος, στο πλαίσιο εθιμοτυπικής αλλά και ουσιαστικής συνάντησης, κατά την οποία επιβεβαιώθηκε το κοινό ενδιαφέρον για θέματα παιδείας, πολιτισμού και κοινωνικής συνοχής.