Γ. Χριστοδουλάκης: “Να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού το τουριστικό προϊόν”

Δημοσιεύτηκε στις 14/01/2020 18:33

Γ. Χριστοδουλάκης: “Να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού το τουριστικό προϊόν”

Την πρωτοβουλία που αναλαμβάνει για την δυναμική προβολή όχι μόνο των μελών της αλλά συνολικά της Κρήτης,  παρουσίασε το απόγευμα της Τρίτης, η Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων και Δωματίων Ν. Ηρακλείου «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ», στο Επιμελητήριο Ηρακλείου κατά τη διάρκεια της Γενικής της Συνέλευσης.

Η παρουσίαση θα γίνει από το στρατηγικό σύμβουλο της Ένωσης Δρα. Δημήτρη Κούτουλα και θα απευθύνεται σε όλους τους Δήμους  και φορείς του Ν. Ηρακλείου.

Ο στρατηγικός σύμβουλος της Ένωσης Δρα. Δημήτρης Κούτουλας, στο πλαίσιο του νέου επιχειρησιακού σχεδίου, παρουσίασε την νέα ταυτότητα, η οποία πρέπει να χρησιμοποιηθεί από τους επαγγελματίες προκειμένου να αναβαθμιστεί η εικόνα τους, ενώ όπως τόνισε υπάρχει ένα επιχειρησιακό σχέδιο για την επόμενη τριετία, μέσα από κάποιες δράσεις όπου η Ένωση θα στηρίξει τα μέλη της, βοηθώντας τα να αυξήσουν τα έσοδα τους και να αποκτήσουν μεγαλύτερο κύρος στην αγορά.

Παίρνοντας τον λόγο, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων του ν. Ηρακλείου “ΦΙΛΟΞΕΝΊΑ”, Γιώργος Χριστοδουλάκης, έκανε λόγο για μια δύσκολη τουριστική σεζόν ενώ επεσήμανε πως ούτε και η νέα περίοδος θα έχει ευκολίες.

Ο κ. Χριστοδουλάκης τόνισε πως το τουριστικό προϊόν πρέπει να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού ενώ ευχαρίστησε την Περιφέρεια Κρήτης για την στήριξη που παρέχει στον κλάδο.

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook