Κατάληψη στον Δήμο Γόρτυνας από αγανακτισμένους κρεοπώλες

Δημοσιεύτηκε στις 12/06/2019 11:30

Κατάληψη στον Δήμο Γόρτυνας από αγανακτισμένους κρεοπώλες
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα σφαγεία του Ασημίου παραμένουν κλειστά με αποτέλεσμα να γίνει κατάληψη στο Δημαρχείο Γόρτυνας.

Κρεοπώληδες της περιοχής βρέθηκαν στο Δημαρχείο Γόρτυνας προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τα σφαγεία που παραμένουν κλειστά με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εργαστούν. Οι κρεοπώληδες της περιοχής διαμαρτυρήθηκαν προχωρώντας στην κατάληψη του Δημαρχείου ενώ το παρόν έδωσε και ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου Στέλιος Βοργιάς που συντάσσεται στο πλευρό τους.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook