Ξανά στο “τραπέζι” τα δημοτικά τέλη

Δημοσιεύτηκε στις 31/12/2021 09:17

Ξανά στο “τραπέζι” τα δημοτικά τέλη
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ξανά στο “τραπέζι” του δημοτικού συμβουλίου τα δημοτικά τέλη για το 2022, μετά την απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης για ακύρωση της απόφασης που η αντιπολίτευση “πέρασε”, προ ημερών. Το Σώμα συνεδριάζει δια ζώσης και κεκλεισμένων των θυρών, τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 17.55.

Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα «Ελ. Βενιζέλος» στη Λότζια με μοναδικό θέμα:

Καθορισμός συντελεστών Δημοτικών Τελών και Φόρων για το έτος 2022 (απόφαση 1153/2021 Οικονομικής Επιτροπής).


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook