Με τηλεργασία η ενεργοποίηση των Δικαιωμάτων στην ΕΑΣΗ

Δημοσιεύτηκε στις 02/04/2020 15:30

Με τηλεργασία η ενεργοποίηση των Δικαιωμάτων στην ΕΑΣΗ
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για την επανέναρξη του συστήματος  της ενεργοποίησης δικαιωμάτων των παραγωγών, στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου και στην προσπάθεια που καταβάλλεται για να μπορεί η όλη διαδικασία μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, μίλησε ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Μύρων Χιλετζάκης. 

Σύμφωνα με οδηγίες που έχουν δοθεί, από το Αρμόδιο Υπουργείο, η ενεργοποίηση των δικαιωμάτων έχει ξεκινήσει εκ νέου από 31 Μαρτίου. Στην Ένωση, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα συνωστισμού, όπως αυτά που παρατηρήθηκαν πρόσφατα στις τράπεζες, αναζητείται λύση μέσω ηλεκτρονικής υποβολής, προκειμένου ο κόσμος να μπορεί να εξυπηρετηθεί, χωρίς να επισκεφτεί τα γραφεία των αγροτικών ενώσεων. Για το θέμα αυτό προέβη σε δηλώσεις και ο κ. Χιλετζάκης.

Σύμφωνα με τον κ. Χιλετζάκη, αναμένεται οι αιτήσεις να γίνουν μέσω τηλεργασίας καθώς έχει δοθεί εντολή να παραμείνει κλειστή, για αποφεύγεται ο συνωστισμός. Οι παραγωγοί, θα ενημερώνονται από την Ένωση μέσω τηλεφώνου, ενώ θα εφαρμοστεί σύστημα τηλεργασίας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν με ασφάλεια όλοι οι παραγωγοί.

Ακούστε εδώ τις δηλώσεις του Αντιπροέδρου της ΕΑΣΗ Μύρωνα Χιλετζάκη:

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook