Μετά τον 55χρονο, θετική στον κορωνοϊό και η νύφη του

Δημοσιεύτηκε στις 17/07/2020 13:48

Μετά τον 55χρονο, θετική στον κορωνοϊό και η νύφη του
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά τον 55χρονο που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό, θετική βρέθηκε και γυναίκα από το στενό συγγενικό του περιβάλλον.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η 38χρονη γυναίκα παρουσίασε συμπτώματα της νόσου και υποβλήθηκε σε τεστ το οποίο βγήκε θετικό.

Και οι δύο νοσηλεύονται στην ειδική μονάδα Covid-19 του ΠΑΓΝΗ, με ήπια συμπτώματα και σε καλή κατάσταση.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook