Μητέρα κατήγγειλε τον 17χρονο γιο της για ενδοοικογενειακή βία

Δημοσιεύτηκε στις 31/08/2024 16:48

Μητέρα κατήγγειλε τον 17χρονο γιο της για ενδοοικογενειακή βία
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

To περιστατικό σημειώθηκε χθες στο σπίτι της οικογένειας, όταν μητέρα και γιος φαίνεται να καυγάδισαν.

Όπως κατήγγειλε στην αστυνομία η 41χρονη μητέρα, ο 17χρονος την απείλησε και τη χαστούκισε.

Η ίδια μάλιστα δήλωσε στην αστυνομία ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που ο ανήλικος γιος της, έδειχνε βίαιη συμπεριφορά σε βάρος της.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook