Νέο πρωτόκολλο εισόδου για τους ανεμβολίαστους πολίτες, στο Δημαρχείο Κισσάμου

Δημοσιεύτηκε στις 05/11/2021 16:08

Νέο πρωτόκολλο εισόδου για τους ανεμβολίαστους πολίτες, στο Δημαρχείο Κισσάμου
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κατόπιν των εξαγγελιών των νέων μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού που τίθενται σε εφαρμογή από το Σάββατο 6 Νοεμβρίου, από τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021, η είσοδος του κοινού στις υπηρεσίες του Δήμου Κισσάμου, θα επιτρέπεται για τους εμβολιασμένους ή νοσήσαντες δημότες με την επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού, ή έγκυρου πιστοποιητικού νόσησης και εγγράφου ταυτοπροσωπίας ενώ για τους ανεμβολίαστους δημότες η είσοδος θα επιτρέπεται με rapid test 48 ωρών ή PCR 72 ωρών και εγγράφου ταυτοπροσωπίας.

Η χρήση της προστατευτικής μάσκας, είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook