Οι πεζοί στην Κρήτη δεν έχουν συνηθίσει τη μάσκα έξω

Δημοσιεύτηκε στις 03/01/2022 10:03

Οι πεζοί στην Κρήτη δεν έχουν συνηθίσει τη μάσκα έξω
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνεχίζονται οι έλεγχοι της ΕΛ.ΑΣ για την τήρηση των μέτρων κατά της διασποτράς του κορονοϊού.

Συγκεκριμένα, χθες Κυριακή 2 Ιανουαρίου  στην Κρήτη πραγματοποιήθηκαν συνολικά 2.552 έλεχοι και βεβαιώθηκαν πρόστιμα στους παραβάτες.

Στα Χανιά επιβλήθηκαν συνολικά 6 πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, τα 4 σε πεζούς και 2 σε υπαλλήλους καφέ.

Στην υπόλοιπη Κρήτη όλα τα πρόστιμα επιβλήθηκαν σε πεζούς για μη χρήση μάσκας σε εξωτερικό χώρο. Αναλυτικά στο Ρέθυμνο βεβαιώθηκαν 3 παραβάσεις, στο Ηράκλειο 17, και στο Λασίθι 2.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook