Πήγαν για μαλλί και βγήκαν με… πρόστιμο – Oι παραβάσεις στην υπόλοιπη Κρήτη

Δημοσιεύτηκε στις 30/11/2021 09:50

Πήγαν για μαλλί και βγήκαν με… πρόστιμο – Oι παραβάσεις στην υπόλοιπη Κρήτη
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνεχίζονται οι έλεγχοι της ΕΛ.ΑΣ στην Κρήτη για την τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού. Συνολικά, χθες Δευτέρα, πραγματοποιήθηκαν 2.404 έλεγχοι.

Συγκεκριμένα στα Χανιά σημειώθηκαν συνολικά 7 παραβάσεις, οι τρεις για μη χρήση μάσκας σε υπαλλήλους καταστημάτων και τέσσερις σε πελάτες κομμωτηρίου για μη χρήση μάσκας.

Στο Ηράκλειο, επιβλήθηκαν 7 πρόστιμα σε πελάτες πρακτορείων ΟΠΑΠ για μη χρήση μάσκας και πρόστιμο 300 ευρώ σε πελάτη καταστήματος ψιλικών

Στο Λασίθι, 2 επιβάτες Δ.Χ επιβατηγού θα κληθούν να πληρώσουν από 150 ευρώ ο καθένας για μη χρήση μάσκας εντός του οχήματος.

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook