Προσάραξη πλοίου στη Μήλο: Ασφαλείς οι επιβάτες- Η ανακοίνωση της εταιρείας

Αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Αδάμαντα Μήλου το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Κίσσαμος».
Νωρίτερα προσάραξε σε αβαθή ύδατα στην θαλάσσια περιοχή πλησίον του λιμένα, έπειτα από μπλακ άουτ.
Η ανακοίνωση της ΑΝΕΚ
«Η εταιρεία βρίσκεται σε συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε περαιτέρω εξέλιξη», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ANEK Lines, μετά το περιστατικό.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το περιστατικό σημειώθηκε σήμερα, Σάββατο 27 Ιουνίου 2026, στις 03:10 τα ξημερώματα, λίγο μετά τον απόπλου του πλοίου από τη Μήλο, κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου από τον Πειραιά προς τα Χανιά.
Η τεχνική βλάβη αποκαταστάθηκε από το πλήρωμα του μηχανοστασίου, ενώ το πλοίο επέστρεψε με ίδια μέσα στο λιμάνι του Αδάμαντα, όπου παραμένει ασφαλώς δεμένο εν αναμονή της επιθεώρησης από τις αρμόδιες αρχές. Στο πλοίο επιβαίνουν 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος.