Σε κανονική λειτουργία από Δευτέρα τα ταμεία της ΔΕΥΑΗ

Δημοσιεύτηκε στις 23/04/2020 13:01

Σε κανονική λειτουργία από Δευτέρα τα ταμεία της ΔΕΥΑΗ
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για τα ταμεία που θα μπορούν οι καταναλωτές να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς ύδρευσης ενημέρωσε με ανακοίνωση της η ΔΕΥΑΗ.

Η Δ.Ε.Υ.Α.Η. ενημερώνει τους Δημότες–Καταναλωτές ότι από τη Δευτέρα 27 Απριλίου  θα λειτουργούν κανονικά τα Ταμεία  :

α)  Στη Φοινικιά στα Κεντρικά Γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Η. και

β) Στο Κέντρο της πόλης του Ηρακλείου στην οδό Καρτερού & Θησέως γωνία (Ψαράδικα).

Για λόγους προστασίας των εργαζομένων, αλλά και των Δημοτών – Καταναλωτών η προσέλευση στα ταμεία θα γίνεται ανά ένα άτομο.

Παρακαλούνται, όσοι προσέρχονται στα ταμεία να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

 Το ταμείο στη Νέα Αλικαρνασσό θα παραμείνει κλειστό. 

Επίσης, η εξόφληση των λογαριασμών ύδρευσης, μπορεί να γίνεται με πάγια εντολή, με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, διαδικτυακά, στα ταμεία των Τραπεζών και στα περισσότερα Super Markets. Σύντομα θα είναι δυνατή η εξόφληση των λογαριασμών και μέσω της ιστοσελίδας της Δ.Ε.Υ.Α.Η.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook