Στους 134 οι νοσηλευόμενοι στα νοσοκομεία της Κρήτης

Δημοσιεύτηκε στις 31/12/2021 11:07

Στους 134 οι νοσηλευόμενοι στα νοσοκομεία της Κρήτης
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία, στα νοσηλευτικά ιδρύματα του νησιού νοσηλεύονταν 134 ασθενείς έχοντας προσβληθεί από την covid-19. Από αυτούς οι 30 παραμένουν στις ΜΕΘ με τους 25 να είναι διασωληνωμένοι δίνοντας τη δική τους μάχη με τις επιπλοκές της covid.

 

Αναλυτικότερα:

  • Στο ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται συνολικά 40 ασθενείς, εκ των οποίων 26 στην κλινική covid και 14 στη ΜΕΘ. 12 είναι οι διασωληνωμένοι
  • Στο Βενιζέλειο οι ασθενείς με κορωνοϊό είναι 28. Από αυτούς οι 6 βρίσκονται στην εντατική και οι 4 είναι διασωληνωμένοι
  • Στο Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύονται 49 ασθενείς. Η συντριπτική πλειονότητά τους, δηλαδή οι 41 βρίσκονται στην κλινική covid και οι 8 νοσηλεύονται στη ΜΕΘ με τους 7 να είναι διασωληνωμένοι
  • Στο νοσοκομείο Ρεθύμνου 5 ασθενείς βρίσκονται στην κλινική covid και δύο διασωληνωμένοι στην εντατική
  • Στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου 4 ασθενείς παραμένουν στην κλινική covid
  • Στο νοσοκομείο Ιεράπετρας οι νοσηλευόμενοι είναι 5, όλοι τους στην κλινική covid
  • Στο Νοσοκομείο Νεάπολης ένας ασθενής νοσηλεύεται στην κλινική covid
  • Στο νοσοκομείο Σητείας δεν υπάρχει κανένας νοσηλευόμενος το τελευταίο 24ωρο


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook