Συνάντηση του Αλέξη Καλοκαιρινού και αντιδημάρχων με τους εργολήπτες μετά το “πάγωμα” των έργων

Δημοσιεύτηκε στις 16/01/2024 10:54

Συνάντηση του Αλέξη Καλοκαιρινού και αντιδημάρχων με τους εργολήπτες μετά το “πάγωμα” των έργων
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με τους εργολήπτες που εκτελούν έργα οδοποιίας του Δήμου Ηρακλείου συναντήθηκε το πρωί της Τρίτης 16/1/2024 ο Δήμαρχος Αλέξης Καλοκαιρινός, μαζί με τους Αντιδημάρχους Τεχνικών Έργων Γιώργο Σισαμάκη και Οικονομικών & Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας Γιώργο Αγριμανάκη.

Κατά την πρώτη αυτή συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ηρακλείου και έγινε σε πολύ καλό κλίμα, συζητήθηκαν όλα τα έργα που βρίσκονται σε φάσεις εξέλιξης και προγραμματισμού, με στόχο να βρεθεί ο ιδανικός, κοινός βηματισμός και οι προτεραιότητες που θα αποδώσουν τα μέγιστα στην κοινή ωφέλεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ :“Παγώνουν” για λίγο τα έργα ασφαλτοστρώσεων στο δήμο Ηρακλείου- Συναντήσεις με το δήμο θα έχουν οι εργολήπτες


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook