Θετική στον κορονοϊό γυναίκα που γέννησε στο Νοσοκομείο Χανίων

Δημοσιεύτηκε στις 09/11/2020 21:38

Θετική στον κορονοϊό γυναίκα που γέννησε στο Νοσοκομείο Χανίων
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ακόμη μία έγκυος με κορονοϊό γέννησε στο Νοσοκομείο Χανίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr, η γέννα πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο, με το τεστ που έκανε η γυναίκα πριν τον τοκετό να βγαίνει θετικό.

Ωστόσο, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για την υγεία της, ενώ το νεογνό δεν είναι θετικό στην covid-19, με τις προβλεπόμενες διαδικασίες να τηρούνται από πλευράς νοσοκομείου.

zarpanews.gr


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook