Θετική στον κορωνοϊό νοσηλεύτρια του Βενιζελείου Νοσοκομείου

Δημοσιεύτηκε στις 11/11/2020 11:39

Θετική στον κορωνοϊό νοσηλεύτρια του Βενιζελείου Νοσοκομείου
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Θετική στον κορωνοϊό εντοπίστηκε νοσηλεύτρια που εργαζόταν στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Συγκεκριμένα η νοσηλεύτρια που εργαζόταν στην ΜΕΘ του νοσοκομείου, παρουσίασε ήπια συμπτώματα και παραμένει σε κατ’ οίκον περιορισμό.

Ωστόσο, έχει ξεκινήσει η ιχνηλάτηση των επαφών της, ενώ θα τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που ορίζει ο ΕΟΔΥ.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook