Τους 94 φθάνουν οι νοσηλευόμενοι ασθενείς με Covid στα νοσοκομεία της Κρήτης

Δημοσιεύτηκε στις 10/11/2021 11:18

Τους 94 φθάνουν οι νοσηλευόμενοι ασθενείς με Covid στα νοσοκομεία της Κρήτης
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μικρή αύξηση είχαμε στις νοσηλείες από κορονοϊό στα νοσοκομεία της Κρήτης, αφού σύμφωνα με την 7 ΥΠΕ, σήμερα νοσηλεύονται συνολικά 94 ασθενείς.

Yπενθυμίζεται πως χθες νοσηλεύονταν 92 συμπολίτες μας με Covid , δηλαδή 2 λιγότεροι από όσους σήμερα.

Από αυτούς, 82 βρίσκονται στην κλινική covid, 12 στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας από τους οποίους, οι 9 είναι διασωληνωμένοι.

Το νοσοκομείο Χανίων έχει τις περισσότερες νοσηλείες από κορονοϊό στο νησί αφού συνολικά νοσηλεύονται 30 άτομα,  με τους 27 να βρίσκονται στην κλινική covid ενώ στη ΜΕΘ είναι 3 και 2 οι διασωληνωμένοι.

Στο νοσοκομείο Ρεθύμνου, νοσηλεύονται 17 ασθενείς με τους 15 να βρίσκονται στην κλινική covid, και 2 ασθενείς στη ΜΕΘ, διασωληνωμένοι.

Στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο, συνολικά βρίσκονται 17 ασθενείς, 14 νοσηλεύονται στην κλίνική covid και 3 στη ΜΕΘ, με 2 από αυτούς να είναι διασωληνωμένοι.

Στο ΠΑΓΝΗ, οι νοσηλευόμενοι είναι 15 εκ των οποίων 12 στην κλινική covid 3 στη ΜΕΘ και 2 διασωληνωμένοι.

Στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου, νοσηλεύονται 7 ασθενείς συνολικά. Οι 6 βρίσκονται στην κλίνική covid και ένας στη ΜΕΘ διασωληνωμένος.

Στο νοσοκομείο Ιεράπετρας, νοσηλεύονται 4 ασθενείς στην κλινική covid.

Aντίστοιχη εικόνα παρατηρείται και στο νοσοκομείο Νεάπολης και εκεί με 4 ασθενείς στην κλίνική covid.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook