Χωρίς τον Δήμαρχο Ηρακλείου η τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το 2019

Χωρίς τον Δήμαρχο Ηρακλείου, Βασίλη Λαμπρινό ξεκίνησε η τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηρακλείου για το 2019.
Ο Δήμαρχος Ηρακλείου, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης Κώστα Βαρδαβά, βρίσκονται στην Αθήνα, προκειμένου να συμμετάσχουν στην σύσκεψη που έχει συγκαλέσει το Υπουργείο Περιβάλλοντος με θέμα: «Επιτάχυνση διαδικασιών έγκρισης της χρηματοδότησης της αδειοδότησης και της δημοπράτησης των Μονάδων Επεξεργασίας Απορριμμάτων».
Τον κ. Λαμπρινό ωστόσο αντικαθιστά η Αριστέα Πλεύρη.
Στο θέμα των mini bus, αναφέρθηκε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Γιάννης Αναστασάκης, λέγοντας πως τα mini bus είναι ο λόγος που η πόλη κατάφερε να σταθεί όρθια στα έργα ανάπλασης και επιπλέον λειτούργησε ο μικρός δακτύλιος. Σύμφωνα με τον κ. Αναστασάκη, περίπου 52 χιλ. εξυπηρετούνται κάθε μήνα και στις δύο γραμμές των mini bus (κόκκινη και μπλε) ενώ η κόκκινη γραμμή έχει ανέβει με τη στάση στη Νέα Αλικαρνασσό.
Ο κ. Αναστασάκης αναφέρθηκε και στις σκέψεις που υπάρχουν όσον αφορά τη λειτουργία τρίτης γραμμής, η οποία θα εξυπηρετεί τα νότια προάστια, όπως ο Πόρος και ο Κατσαμπάς ενώ πρόσθεσε πως “θα το δούμε στο επόμενο διάστημα”.
Ο Γ. Αναστασάκης σε ερώτηση του Πέτρου Ινιωτάκη, για την δυνατότητα να αναλάβει ο Δήμος το μεταφορικό έργο αλλά και για το κόστος, απάντησε πως: “Τα mini bus είναι ένα μέσο που μας δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστούμε διαφορετικά τα κυκλοφοριακά δεδομένα της πόλης. Θέλω πάντα να παρέχεται δωρεάν μεταφορά στους δημότες και τώρα με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, να πάμε ένα βήμα παρακάτω”. Συμπληρώνοντας τα λεγόμενα του, ο κ. Αναστασάκης τόνισε πως “μόλις έχουμε τη δυνατότητα θα αναλάβουμε εμείς, ως Δήμος” ενώ σύμφωνα με τον ίδιο το ετήσιο κόστος είναι 565 χιλ. ευρώ ενώ οι επιβάτες που εξυπηρετούνται το χρόνο ανέρχονται στους 600 χιλ.
Παίρνοντας το λόγο, ο Πέτρος Ινιωτάκης, ανέφερε πως “όλοι θέλουμε μια βιώσιμη πόλη με βιώσιμη κινητικότητα αλλά γι’ αυτό χρειάζεται κι ένας σχεδιασμός. Είδαμε τι συνέβη και με τα πατίνια, και είδαμε μια άσχημη πλευρά της πόλης. Οι επιλογές σας κ. Αναστάσακη δημιουργούν πρόβλημα στην πόλη! Όλα αυτά δεν πρέπει να συνεχιστούν”.
Ο Χρήστος Κώνστας, ανέφερε πως “οι πολίτες πρέπει να γνωρίζων το πως, το που και το πότε κυκλοφορούν τα λεωφορεία, που δεν συνάδουν με τις κυκλοφοριακές ανάγκες της πόλης. Ως παράταξη είμαστε υπέρ της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας και δεν πρέπει να χαθεί ούτε μία μέρα”.
Τέλος, από την πλευρά της η Βαγγελιώ Σχοιναράκη – Ηλιάκη, πρόσθεσε ότι τα mini bus έχουν εξυπηρετήσει αρκετό κόσμο κατά τη μεταφορά του ενώ συμπλήρωσε πως “το κυκλοφοριακό ταλανίζει τον κόσμο και πρέπει να είναι θέμα μιας ειδικής συνεδρίασης για δοθούν βιώσιμες λύσεις που θα δίνουν και απαντήσεις”.
Στην ψηφοφορία που ακολούθησε λευκό ψήφισαν οι παρατάξεις του Γ. Κουράκη και ο Ευρ. Κουκιαδάκης ενώ καταψήφισαν οι παρατάξεις των Ενεργών Πολιτών, της Λαϊκής Συσπείρωσης και του Πέτρου Ινιωτάκη, με αποτέλεσμα να “περάσει” η τρίμηνη παράταση στη σύμβαση.
Δείτε εδώ την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=M8ALPYpZt3Y]
(φώτο αρχείου)