Δ. Βρύσαλης: Την Τετάρτη η σύσκεψη και κάλεσμα σε όλους για την άφιξη Γεωργιάδη

Δημοσιεύτηκε στις 02/09/2024 16:22

Δ. Βρύσαλης: Την Τετάρτη η σύσκεψη και κάλεσμα σε όλους για την άφιξη Γεωργιάδη
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κάλεσμα σε όλους τους εκπροσώπους φορέων να συμμετέχουν στην σύσκεψη που θα γίνει στο ΠΑΓΝΗ στις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης, με αποκλειστικό θέμα την Υγεία που βρίσκεται σε υποβάθμιση στην Κρήτη και βέβαια εν αναμονή της άφιξης του υπουργού Υγείας Α. Γεωργιάδη στο Ηράκλειο, απευθύνει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο ΠΑΓΝΗ Δημήτρης Βρύσαλης μέσω του politica 89.8.

“Καλούμε λέει ο κ. Βρύσαλης, όλες τις διοικήσεις των σωματείων υγείας -πρόνοιας, ενώσεις γιατρών σύλλογοι του ΕΚΑΒ ,των κέντρων υγείας ,συλλόγους ασθενών κλπ του νησιού να έρθουν στην συνάντηση για να αποφασιστούν οι επόμενες παρεμβάσεις μας.

Αποτελεί πρόσκληση όταν οι υγειονομικές μονάδες από το ένα άκρο του νησιού στο άλλο έχουν καταρρεύσει και το ΠΑΓΝΗ πλέον δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος όλων των προβλημάτων στο νησί να

έρχεται ο ίδιος ο υπουργός όσο και οι διορισμένες τοπικές  διοικήσεις των νοσοκομείων για να διαφημίσουν την κυβερνητική πολιτική που από τη μία διαλύει τις δημόσιες δομές Υγείας και από την άλλη τις μετατρέπει σε “επιχειρηματικές μονάδες” και τους ασθενείς σε “πελάτες” επεκτείνοντας την εμπορευματοποίηση της Υγείας, τονίζει“.

Ακούστε τι είπε:


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook