Όλα “στο κόκκινο” για την διαχείριση του θέματος που αφορά για την δομή φιλοξενίας – Επιρρίπτουν ευθύνες στην κυβέρνηση και τον Καλοκαιρινό

Την ώρα που ακόμα και το Υπουργείο Μετανάστευσης κρατά κλειστά τα χαρτιά του για την δημιουργία δομής αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της δομής ο αναβρασμός στην τοπική κοινωνία είναι έντονος.
Εν τω μεταξύ,τα ασφαλιστικά μέτρα του ΟΛΗ θα συζητηθούν στις 24/7 και αν κερδιθούν το κτήριο του ψυγείου κλειδώνει στις 25/7 για την φιλοξενία λαθρομεταναστών.

Ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού τόνισε ότι “δεν μπορεί να συνεχιστεί η κατάσταση αυτή ενώ δεν μπορούμε να δεχτούμε άλλο να στοιβάζονται ανθρώπινες ψυχές σε ένα ακατάλληλο χώρο” είπε χαρακτηριστικά στον Κώστα Συλιγάρδο.
Ο Γιώργος Σφακιανάκης δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Καραμαλάκη έκανε λόγο για απόλυτα λανθασμένη διαχείριση ενώ υποστήριξε ότι οι μαζικές αφίξεις που καταγράφονται από την αρχή του χρόνου,δεν καθιστούν λύση την δομή.

Ο Δήμος Ηρακλείου είναι εκτός τόπου και χρόνου ανέφερε ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Σφακιανάκης μιλώντας στην εκπομπή ΠΥΞΙΔΑ του Politica για την πολύκροτη υπόθεση της δημιουργίας δομής.
Ανησυχώ με την φιλοσοφία που βλέπω σήμερα να διαχειρίζονται το πρόβλημα όλοι όσοι λαμβάνουν αποφάσεις καθώς, “ουδέν μονιμότερον του προσωρινού”
Χωρίς διαβούλευση δεν μπορούν να λαμβάνονται αποφάσεις τόνισε χαρακτηριστικά και κατέληξε ότι στο Ανατολικό Αιγαίο σταμάτησαν οι ροές.
Σήμερα που μιλάμε φαίνεται ξεκάθαρα ότι το Τουρκολυβικό μνημόνιο και η πλευρά Χαφτάρ στηρίζει αυτήν την κατάσταση όπου απουσιάζει επιδεικτικά η Ευρώπη.
Καταπέλτης ήταν και ο δημοτικός σύμβουλος Κώστας Βαρδαβάς, που έκανε λόγο για “Τραγική διαχείριση της Δημοτικής αρχής Καλοκαιρινού στην ιστορία της δημιουργίας δομής.

Ο κύριος Βαρδαβάς ήταν απόλυτα επικριτικός απέναντι τους χειρισμούς της δημοτικής αρχής Καλοκαιρινού εμφανίστηκε πριν από λίγο μιλώντας στην Πυξίδα του Politica 89.8 o δημοτικός σύμβουλος Κώστας Βαρδαβάς.Ο δήμαρχος Αλέξης Καλοκαιρινός, έχει επιλέξει συνεννοήσεις εν κρυπρώ είπε χαρακτηριστικά.
“Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας την ώρα που η κυβέρνηση δείχνει την γύμνια της στην διαχείριση του προβλήματος” ανέφερε χαρακτηριστικά καταλήγοντας.