Π. Μπαριτάκης: Κερδισμένοι και “χαμένοι” από τις εξαγγελίες Μητσοτάκη στη ΔΕΘ

Δημοσιεύτηκε στις 09/09/2024 13:08

Π. Μπαριτάκης: Κερδισμένοι και “χαμένοι” από τις εξαγγελίες Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τελικά ποιοι είναι οι κερδισμένοι και ποιοι οι “χαμένοι” από τις εξαγγελίες Μητσοτάκη στη ΔΕΘ;

Αυτό ρωτήσαμε και λάβαμε απαντήσεις από τον τέως πρόεδρο της Ενωσης Φοροτεχνικών Ηρακλείου κ. Παύλο Μπαριτάκη , που μίλησε στην εκπομπή “Δημοσίως¨ του Νίκου Παπαδάκη στον politica 89.8 καθώς ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης,  από το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο εξήγγειλε δέσμη 45 μέτρων, περιγράφοντας πως θα πορευτεί η κυβέρνηση μέχρι το 2027.

Ακούστε τι είπε ο κ. Μπαριτάκης:


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook