Από ρεκόρ σε ρεκόρ το Ελληνικό Xρηματιστήριο – Κορυφή πάνω απ’ τις 2500 μονάδες, μετά από 16 χρόνια

Ακόμα ένα ορόσημο κατέκτησε η αγορά της Αθήνας, που ανέβασε ρυθμούς στο τέλος και έκλεισε για πρώτη φορά μετά το 2009 υψηλότερα από τις 2.500 μονάδες.
Συγκεκριμένα, ο Γενικός Δείκτης κινήθηκε μόνιμα σε θετικό έδαφος και ολοκλήρωσε τις συναλλαγές στις 2.501,13 μον. με +1,02%, έχοντας βρεθεί έως και τις 2.506,5 μον.
Πίσω από την άνοδο βρίσκονται κυρίως:
– οι τράπεζες, που εμφανίζουν ισχυρή κερδοφορία και διανέμουν μερίσματα,
– τα καλά οικονομικά αποτελέσματα πολλών εισηγμένων,
– η εισροή ξένων κεφαλαίων μετά την αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας και την αυξημένη διεθνή προβολή της αγοράς.
Το προηγούμενο αντίστοιχο υψηλό ήταν στις αρχές του 2010.
Ακολούθησαν η κρίση χρέους, τα μνημόνια, το PSI, τα capital controls και η πολυετής υποχώρηση της αγοράς.
Το 2025–2026 ο Γενικός Δείκτης κατάφερε να ανακτήσει αυτά τα επίπεδα, κλείνοντας έναν κύκλο περίπου 16 ετών.
Γι’ αυτό πολλοί αναλυτές μιλούν για «επιστροφή στα προ κρίσης επίπεδα» και για το τέλος ενός από τους πιο μακροχρόνιους καθοδικούς κύκλους στην ιστορία του ελληνικού χρηματιστηρίου.