Η σπέκουλα για τα Rafale και η επικοινωνιακή πολιτική της Τουρκίας “εσωτερικού”

Δημοσιεύτηκε στις 15/05/2025 09:18

Η σπέκουλα για τα Rafale και η επικοινωνιακή πολιτική της Τουρκίας “εσωτερικού”

Μπορεί ένα Rafale να καταρρίφθηκε κατά τη διάρκεια της επιχείρησης «Sindoor» όπως τουλάχιστον κυκλοφόρησε ευρέως και με σκοπιμότητα, γιατί σίγουροι δεν είμαστε ακόμα για το συμβάν,
όμως η συνολική εικόνα της αποστολής των ινδικών μαχητικών ήταν καταλυτική για τα δεδομένα της αεροπορικής ισορροπίας στην Ασία σύμφωνα με άλλες πηγές.

Εμείς πάντως ψάξαμε και βρήκαμε ότι τα γαλλικής κατασκευής Rafale EH, εξοπλισμένα με πυραύλους SCALP-EG και Meteor, κατάφεραν να πλήξουν κρίσιμες υποδομές του Πακιστάν, διεισδύοντας βαθιά στον πακιστανικό εναέριο χώρο, φτάνοντας μέχρι και 50 χιλιόμετρα από το Ισλαμαμπάντ.

Είναι η άλλη όψη του νομίσματος που κάποιοι με δόλο και υστεροβουλία προσπάθησαν να επικοινωνήσουν και στο ελληνικό κοινό μιας και η κυβέρνηση κατάφερε και απέκτησε αυτό το υπέρ όπλο του αέρα.

Εντοπίσαμε ακόμα σε διάφορες πηγές που έχουν αναφορά σε θέματα άμυνας ,ότι η Τουρκικής και κινεζικής τεχνολογίας αεράμυνα του Πακιστάν αποδείχθηκε ανεπαρκής, με τα Rafale να αποφεύγουν τόσο τα HQ-9 όσο και τα J-10C, σε επιχειρησιακές συνθήκες που κατέρριψαν τον μύθο του «ανίκητου τείχους».

Οι παρεμβολές και οι ελιγμοί ηλεκτρονικού πολέμου των ινδικών δυνάμεων έδειξαν πως τα Rafale δεν είναι απλώς πανίσχυρα μαχητικά, αλλά στρατηγικά εργαλεία αιφνιδιασμού και ακριβούς πλήγματος.

Η Τουρκία, που ως γνωστόν έχει επενδύσει στη συνεργασία με Πακιστάν και Κίνα σε θέματα αεράμυνας και τεχνολογίας UAV, παρακολουθεί με ιδιαίτερη ανησυχία, καθώς πλέον βλέπει στην πράξη τι σημαίνει να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο αεροπορικό σύστημα.

Αλλά οι εκπρόσωποι της Τουρκίας εσωτερικού θέλησαν να μας περάσουν τα ακριβώς αντίθετα μηνύματα.

Οκ, πάλι προχειράτζες και πάλι παπάτζα για το “ζήτω” που έσβησε ως συνήθως όλα τους τα βεγγαλικά.

Επικοινωνιακή τακτική της πλάκας.

Γιάννος ο πολεμικός


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook