Με μαντινάδα το ευχαριστώ Μητσοτάκη στους Καρπαθιώτες

Δημοσιεύτηκε στις 04/08/2019 17:11

Με μαντινάδα το ευχαριστώ Μητσοτάκη στους Καρπαθιώτες
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Την Κάρπαθο αγάπησα δεν φανταζόμουν πόσο, και την αγάπη σας αυτή θα την ανταποδώσω!». Με αυτή τη μαντινάδα αποχαιρέτισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης τους κατοίκους της Ολύμπου της Καρπάθου.

Μάλιστα αποδέχτηκε την πρόσκληση να χορέψει μαζί τους Έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη και τον υφυπουργό Τουρισμού Mάνο Κόνσολα, ο κ. Μητσοτάκης περιόδευσε χτες στα χωριά της Καρπάθου. Η περιοδεία άρχισε το απόγευμα από τις Μενετές, συνεχίστηκε στα Σπόα και ολοκληρώθηκε στην Όλυμπο.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook