Παιδιά …μάλαμα του Πανεπιστημίου Κρήτης δίνουν το αίμα τους

Δημοσιεύτηκε στις 11/01/2020 20:54

Παιδιά …μάλαμα του Πανεπιστημίου Κρήτης δίνουν το αίμα τους
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εχουν κάνει σκοπό της ζωής τους την προσφορά στον συνάνθρωπο τα παιδιά μάλαμα της Ομάδας Φοιτητικής Εθελοντικής Αιμοδοσίας του Πανεπιστημίου Κρήτης (ΟΦΕΑΚ)  και δέχτηκαν τα συγχαρητήρια από το τμήμα Αιμοδοσίας του ΠΑΓΝΗ, για τη δράση αναζήτησης εθελοντών δοτών μυελού των οστών.

Να και οι ευχαριστίες:

Η Αιμοδοσία ΠΑΓΝΗ θα ήθελε να εκφράσει τα θερμά της συγχαρητήρια στην ΟΦΕΑΚ για την Εθελοντική της δράση κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, που είχε ως στόχο την ενημέρωση των Ηρακλειωτών για τη δωρεά μυελού των οστών και την εγγραφή νέων δοτών. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο περίπτερο της Ηλιαχτίδας στο Χριστουγεννιάτικο Κάστρο και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς οι φοιτητές πέτυχαν την εγγραφή 173 νέων δοτών!

Μόνο υπερηφάνεια για τα παιδιά της ΟΦΕΑΚ!!


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook