Πολύς λόγος για την απόφαση που αφορά τον λόφο Παπούρα και το ραντάρ

Δημοσιεύτηκε στις 14/07/2025 14:12

Πολύς λόγος για την απόφαση που αφορά τον λόφο Παπούρα και το ραντάρ

Ήμασταν από τους πρώτους που ασχοληθήκαμε με το θέμα.
Κάποιοι κατακεραυνώνουν το Υπουργείο Πολιτισμού και το ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο) και δεν έχουν και άδικο για την απόφαση πρόκληση.

Σήμερα,πάλι,γράφουν αρκετοί στα social media και δεν έχουν άδικο.

Συμπλέουμε και αναδημοσιεύουμε.

“Αν είχα την ευθύνη για το brand του νέου αεροδρομίου Καστελίου, δεν θα είχα αφήσει τέτοια αρχαιολογική αποκάλυψη να περάσει ως υποσημείωση. Ένας ειδικός στο Marketing διαβάζει τον τόπο, προβλέπει τη δυναμική, και στήνει αφήγημα που κουμπώνει στο κοινό, στους επενδυτές, στους ταξιδιώτες.

Ο λόφος πάνω από το αεροδρόμιο, με το ιερό του Δία δεν είναι εμπόδιο – είναι καύσιμο branding. Κι αν έχεις μια θεότητα από πάνω σου (κυριολεκτικά), την κάνεις brand asset. Δεν τη βάζεις σε υποσημείωση στο master plan.

Το λογότυπο δεν μπορεί να είναι κάτι γενικό, αποστειρωμένο ή “design-άτο για να περνάει από επιτροπές” – πρέπει να λέει “είμαι εδώ, δεν υπάρχει αλλού σαν εμένα”. Ο Δίας με σπειροειδή αφαλό (φόρος τιμής στο σχήμα του μνημείου) είναι καθολικά αναγνωρίσιμος και διαχρονικά viral.
Οι κεραίες; Δεν φεύγουν απλώς — μετακινούνται στρατηγικά, με αφήγημα τύπου “το πρώτο πράγμα που σώσαμε είναι η ψυχή του τόπου- We put history first”. Θέλει τολμηρή κίνηση – αλλά και προσοδοφόρα. PR + ESG + bonus από Ευρωπαϊκά ταμεία.

Η τουριστική αξιοποίηση δεν απαιτεί φαραωνικά έργα. Προσβασιμότητα, QR guides, augmented reality στο terminal, πωλητέα εμπειρία “From gate to god”. Ποιος άλλος έχει αεροδρόμιο κάτω από Ιερό του Δία;

Merchandise και licensing; Εδώ δεν μιλάμε για μαγνητάκια. Μιλάμε για brand platform: από τα inflight menus μέχρι τα luxury items. Αν η Ιαπωνία έκανε το Kumamon, εμείς μπορούμε να κάνουμε τον “Zeus from Kasteli” – με premium και meme εκδοχή.

CSR και UNESCO-level PR (επίκαιρο στην Περιφέρεια Κρήτης / Region of Crete) αναπτυξιακή εταιρία που προστατεύει, αναδεικνύει και επενδύει στο πολιτιστικό της περιβάλλον, κερδίζει πόντους στο ταμπλό όλων των stakeholders – και εξασφαλίζει funding, tax breaks, και διεθνή visibility.

Αν το Καστέλι είναι το μέλλον των αεροδρομίων στην Ελλάδα, ας το κάνουμε με ταυτότητα που τιμά το παρελθόν και σχεδιάζει βιώσιμα κέρδη”

Υπουργείο Πολιτισμού, αυτά θέλουμε από εσάς!

Ας μην μείνει ανεκμετάλλευτο ένα τέτοιο Δώρο!
Σώστε την Παπουρα
Πραγματικά ωραίες προτάσεις που η στήλη προσυπογράφει.
Politicantis


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook