Τα ισόβια, οι ευαισθητούληδες και η 17Ν

Δημοσιεύτηκε στις 22/06/2026 07:44

Τα ισόβια, οι ευαισθητούληδες και η 17Ν
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μας ζαλίσατε με “την αξιοπρέπεια” του αποβράσματος του 82χρονου Γιωτόπουλου που μπροστά στον κόσμο και τις κάμερες πήρε τον δρόμο της επιστροφής στην φυλακή όπως και έπρεπε.

Του αμετανόητου φονιά και τρομοκράτη που ευτύχησε να ζει στην Ελλάδα όπου αυτές οι εγκληματικές πράξεις τιμωρούνται μόνο με 25 χρόνια.

Διότι αν ζούσε αλλού ή θα σάπιζε στην φυλακή ή θα τον είχαν κρεμάσει όπως στα καθεστώτα που συνήθως υμνείτε,ανόητοι, λόγω αμορφωσιάς και άγνοιας σας και μόνο όσοι έχουμε επισκεφθεί ξέρουμε καλά το τι και το πώς για αυτές τις περιπτώσεις…

Για να τελειώνουμε.

Εύχομαι να μην σας σκοτώσουν δικό σας άνθρωπο και να χρειαστεί να πάτε δικαστήριο για να ζητήσετε 24 χρόνια και κάτι… ποινή, ανεξάρτητα απ’ το τι υπαγορεύει ο νόμος.

Και επί τη ευκαιρία,επειδή εξακολουθείτε να είστε τόσο φιλεύσπλαχνοι και για άλλα θέματα,και μας κουνάτε δάχτυλο,θα ήθελα να βγείτε από αυτήν την χαβούζα που ο ένας παρακολουθεί τον άλλο, να μας πείτε πόσους λάθρο μετανάστες έχετε περιθάλψει στα σπίτια σας,πόσα έχετε αρπάξει από τις φλοτίλες και τις βρωμοΜΚΟ,και πόσο καλοί φίλοι σας είναι οι παραβατικοί γύφτοι που διαχρονικά και επίσης αποδεδειγμένα είναι οι περισσότερο παραβατικοί στην Ελληνική κοινωνία.

Για τους “ζουρνάδες και τα νταούλια” ευτυχώς πληρώσατε και μάθατε με τις συντάξεις που σας έκοψαν και τα πισωκολλητά για ένα κοσάρικο στα ΑΤΜ.

Γιατί τελικά μόνο όταν πληρώνεις μαθαίνεις.

Κάπως έτσι δυστυχώς έμαθαν τι θα πει ισόβια στην Ελλάδα και οι οικογένειες των θυμάτων του Γιωτόπουλου και του Κουφοντίνα…

Θέατρο παραλόγου.

 

Γιώτης ο ισόβιος


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook