
Τον πήρε ο Δήμαρχος για το χατίρι του πατέρα.
Ως εδώ καλά.
Υποτίθεται μιας και έχει σχετικό πτυχίο να κάνει δουλειά.
Στον Δήμο όμως λένε ότι δεν εμφανίζεται.
Ο Δήμαρχος όταν και όσες φορές έχει ερωτηθεί, φαίνεται να αλλάζει κουβέντα…
Αντιθέτως καλά πληροφορημένες πηγές τον εμφανίζουν να εργάζεται σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος και μάλιστα σε άλλη πόλη…
Ωραία πράγματα!
Σε ποιο Δήμο όμως συμβαίνουν όλα αυτά υπό την ανοχή του Δημάρχου;
Όποιος το βρει,κερδίζει συνέντευξη όπως εκείνες από τα καλό παρελθόν(…)μετά τις απευθείας αναθέσεις άλλου αυτοδιοικητικού.
Βρε το μπαγασάκο και έχει και το θράσος να βγάζει γλώσσα.
Οράτιος Γουόρχπωλ