Αναισθησιολόγος στο νοσοκομείο Αγίων Αναργύρων ζήτησε φακελάκι 150€ από ασθενή – Γεωργιάδης: Θα απομακρυνθεί από το ΕΣΥ
Αναισθησιολόγος σε νοσοκομείο του ΕΣΥ ζήτησε φακελάκι 150 ευρώ από ασθενή «για να πράξει όσα είναι υποχρεωμένος να παρέχει δωρεάν», όπως γνωστοποίησε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Σύμφωνα με πληροφορίες..
Άδωνις Γεωργιάδης: Αναισθησιολόγος ζήτησε «φακελάκι» από ασθενή – Διατάχθηκε ΕΔΕ
Τη διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης διέταξε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μετά από βίντεο, το οποίο αναρτήθηκε στα social media από ασθενή και καταγράφει έναν αναισθησιολόγο να ζητά «φακελάκι».
Tην Πέμπτη η δίκη του γιατρού για το «φακελάκι»
Την Πέμπτη αναμένεται να εκδικαστεί η υπόθεση με πρωταγωνιστή τον γιατρό που κατηγορήθηκε για δωροληψία πριν από μερικούς μήνες, από γονείς ασθενή του.
Αναβολή έως τις 15 Ιουνίου η δίκη του κατηγορούμενου για δωροληψία ιατρού
Για τις 15 Ιουνίου του 2020 αναβλήθηκε στο Αυτόφωρο Ηρακλείου η δίκη για τον πανεπιστημιακό γιατρό ο οποίος συνελήφθη την περασμένη Παρασκευή, με 400 ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα στο χέρι,μετά από καταγγελία του πατρός της ασθενή του.
Πειθαρχική καταδίκη πανεπιστημιακού γιατρού για «φακελάκι»
Ομόφωνα ένοχος για δωροδοκία κρίθηκε από το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο Γιατρών ΕΣΥ, ένας πανεπιστημιακός γιατρός, που είχε συλληφθεί για χρηματισμό.