Μια νέα οπτική στην ενέργεια: Η Choose δημιουργεί για το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας μια καμπάνια που μιλά στην καρδιά

Δημοσιεύτηκε στις 19/11/2025 16:15

Μια νέα οπτική στην ενέργεια: Η Choose δημιουργεί για το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας μια καμπάνια που μιλά στην καρδιά

Του Νίκου Τσιλιπουνιδάκη

Η νέα καμπάνια του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, με τίτλο «Πίσω από τα Φώτα» και δημιουργική υπογραφή της Choose, επαναφέρει στο προσκήνιο μια αλήθεια που συχνά χάνεται μέσα στον τεχνολογικό θόρυβο της εποχής: ότι η πραγματική ενέργεια δεν είναι μόνο αυτή που κινεί τις υποδομές, αλλά κυρίως εκείνη που διαμορφώνει ανθρώπους, σχέσεις και πορείες ζωής. Με τη γνωστή της ευαισθησία και την ικανότητα να αφηγείται ιστορίες που αγγίζουν τον πυρήνα της καθημερινότητας, η Choose επιλέγει να φωτίσει τον ανθρώπινο παράγοντα με τρόπο διακριτικό αλλά εξαιρετικά ισχυρό.

Η πρώτη ταινία της καμπάνιας αφηγείται μια φανταστική, αλλά απόλυτα οικεία ιστορία: έναν παππού της ελληνικής υπαίθρου που μεταδίδει στην εγγονή του την αγάπη του για τα αστέρια. Εκείνος δεν εμφανίζεται ποτέ «μπροστά από τα φώτα». Όμως, γίνεται το στήριγμα και η πρώτη εσωτερική ώθηση που θα την οδηγήσει στην αστροφυσική, στην αναζήτηση νέων οριζόντων πέρα από τον τόπο της. Η Choose, μέσα από μια λιτή, καθαρή και συναισθηματικά ευθύβολη κινηματογράφηση, αποτυπώνει μια ιστορία που δεν περιορίζεται στη μυθοπλασία, αλλά λειτουργεί ως σύμβολο: πίσω από κάθε επίτευγμα υπάρχει πάντοτε ένας άνθρωπος που δίνει χωρίς να φαίνεται.

Η δεύτερη ταινία συνδέει τη δύναμη αυτής της προσωπικής αφήγησης με την ιστορία του ίδιου του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας. Με 168 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας, η εταιρεία υπενθυμίζει ότι η ενέργεια που προσφέρει στους πολίτες δεν αφορά μόνο την τεχνολογία και τις υποδομές, αλλά και την καθημερινή ασφάλεια, τη σταθερότητα και την εξέλιξη των ανθρώπων. Όπως σημειώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γρηγόρης Δέτσης, πρόκειται για μια καμπάνια που «αναδεικνύει τον ουσιαστικό λόγο ύπαρξης της εταιρείας: να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη, να του προσφέρει αξιοπιστία, συνέχεια και σιγουριά απέναντι σε κάθε ανάγκη του». Αντίστοιχα, ο Chief Marketing Officer κ. Βασίλης Μητρόπουλος επισημαίνει πως η προσέγγιση της Choose «επιτυγχάνει να συνδέσει τη μεγάλη ιστορική διαδρομή της εταιρείας με τον σύγχρονο τρόπο που οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την ενέργεια και την επιρροή της στις ζωές τους».

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ψηφιακά μέσα, ραδιόφωνο και έντυπα, ενώ επεκτείνεται και στον ίδιο τον καταναλωτή. Στην πλατφόρμα istoriespisoapofota.gr αγαπημένα πρόσωπα μοιράζονται τις δικές τους ιστορίες, προσκαλώντας το κοινό να κάνει το ίδιο και να αναδείξει εκείνον που στάθηκε «πίσω από τα φώτα» της δικής του ζωής. Πρόκειται για μια επιλογή που ενισχύει τον συμμετοχικό χαρακτήρα της καμπάνιας και επιβεβαιώνει την πρόθεση της εταιρείας να βρεθεί σε ουσιαστικό διάλογο με τον κόσμο.

Την παραγωγή υπογράφει η Green Olive, σε σκηνοθεσία του Ευθύμη Kosemund Σανίδη, ενώ η μουσική διασκευή του τραγουδιού «Τυχερό Αστέρι» του Κωνσταντίνου Βήτα, με την ερμηνεία του Γιάννη Παλαμίδα και παραγωγή της Musou Music Group, ολοκληρώνει την αισθητική και συναισθηματική ταυτότητα της καμπάνιας.

Και, τελικά, μέσα από τη δημιουργική ματιά της Choose, το μήνυμα του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας αποκτά έναν σχεδόν αυτονόητο αλλά βαθιά ανθρώπινο χαρακτήρα: πίσω από το φως που βλέπουμε, πίσω από κάθε διαδρομή, κάθε στήριξη και κάθε αφετηρία, κρύβεται πάντα ένας άνθρωπος — αυτός που άναψε πρώτος το φως για εμάς.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook