237 ασθενείς με κοροναϊό στα νοσοκομεία της Κρήτης

Δημοσιεύτηκε στις 26/01/2022 14:36

237 ασθενείς με κοροναϊό στα νοσοκομεία της Κρήτης
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

237 είναι οι ασθενείς που νοσηλεύονται σήμερα στα νοσοκομεία της Κρήτης με τους 198 να βρίσκονται στις κλίνες covid-19 και τους 39 στις ΜΕΘ (33 είναι διασωληνωμένοι).

Ο «χάρτης» των νοσηλειών στην Κρήτη:

ΠΑΓΝΗ: 65 συνολικά ασθενείς, 49 στις κλίνες covid-19 και 16 στις ΜΕΘ (15 διασωληνωμένοι).

Βενιζέλειο: 42 συνολικά ασθενείς, 35 στις κλίνες covid-19 και 7 στις ΜΕΘ (5 διασωληνωμένοι).

Νοσοκομείο Χανίων: 82 συνολικά ασθενείς, 70 στις κλίνες covid-19 και 12 στις ΜΕΘ (9 διασωληνωμένοι).

Νοσοκομείο Ρεθύμνου: 17 συνολικά ασθενείς, 15 στις κλίνες covid-19 και 2 διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ.

Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου: 13 συνολικά ασθενείς, 11 στις κλίνες covid-19 και 2 διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ.

Νοσοκομείο Ιεράπετρας: 12 ασθενείς στις κλίνες covid-19.

Νοσοκομείο Σητείας: 6 ασθενείς στις κλίνες covid-19.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook