Έφυγαν από το κολυμβητήριο στο Ακρωτήρι οι 46 από τους 66 μετανάστες

Δημοσιεύτηκε στις 12/09/2020 16:29

Έφυγαν από το κολυμβητήριο στο Ακρωτήρι οι 46 από τους 66 μετανάστες
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με το πλοίο της γραμμής και με έξοδα του Δήμου Χανίων αναχώρησαν οι 46 από τους συνολικά 66 μετανάστες που φιλοξενούνταν στο κολυμβητήριο στο Ακρωτήρι.

Πρόκειται κυρίως για οικογένειες που ήδη φιλοξενούνται στην Αθήνα.

Οι υπόλοιποι 20 παραμένουν φιλοξενούμενοι στο κολυμβητήριο και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και γι’ αυτούς.

Από πλευράς της, η αρμόδια Αντιδήμαρχος, Ελένη Ζερβουδάκη, ευχαρίστησε όλους τους Χανιώτες που βοήθησαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ώστε να γίνει λίγο καλύτερη η φιλοξενία των μεταναστών.

“Σας ευχαριστούμε πολύ για την άμεση ανταπόκρισή σας στην έκκληση ανθρωπιστικής βοήθειας. Οι προμήθειες ήταν πολλές και οι ανάγκες των προσφύγων καλύφθηκαν”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

parakritika.gr


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook