Έφυγε νικημένος από κορονοϊό ο Βρετανός τουρίστας μετά από πολυήμερη νοσηλεία στη ΜΕΘ covid

Δημοσιεύτηκε στις 14/09/2021 11:35

Έφυγε νικημένος από κορονοϊό ο Βρετανός τουρίστας μετά από πολυήμερη νοσηλεία στη ΜΕΘ covid
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την τελευταία του πνοή άφησε χθες Δευτέρα στην ΜΕΘ covid του ΠΑΓΝΗ όπου νοσηλευόταν, ο τουρίστας που είχε μεταφερθεί στο Ηράκλειο από τον Άγιο Νικόλαο.

Υπενθυμίζεται ότι ο άντρας είχε βρεθεί θετικός στον ιό και νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Ηρακλείου από τα τέλη Αυγούστου.

Ο Βρετανός τουρίστας αν και εμβολιασμένος,  ήταν διαβητικός και λόγω αυτού του προβλήματος, η κατάσταση της υγείας του είχε επιδεινωθεί σημαντικά με συνέπεια τη Δευτέρα, να αφήσει την τελευταία του πνοή.

 

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook