Εμβολιασμός στο ΚΔΑΠμεΑ Μαλεβιζίου

Δημοσιεύτηκε στις 30/03/2021 15:29

Εμβολιασμός στο ΚΔΑΠμεΑ Μαλεβιζίου
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με τη συμμετοχή προσωπικού και ωφελουμένων και μέριμνα του ΕΟΔΥ σε συνεργασία με το Δήμο Μαλεβιζίου και το ΔΟΚΑΠΠΑΜ ολοκληρώθηκε σήμερα η 1η δόση εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19 στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠμεΑ) του Δήμου.

Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ με ειδικό ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό βρέθηκε στο χώρο του ΚΔΑΠμεΑ Μαλεβιζίου διενεργώντας τον εμβολιασμό στη δομή. Συνολικά εμβολιάστηκαν 19 άτομα. Πρόκειται για 10 ωφελούμενους και 9 εργαζόμενους στο ΚΔΑΠμεΑ. Το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθεί ο εμβολιασμός με τη δεύτερη και τελευταία δόση.

Παρούσες στη διαδικασία του εμβολιασμού ήταν η Πρόεδρος του ΔΟΚΑΠΠΑΜ Μαρίνα Βογιατζή και η Αντιπρόεδρος Έφη Βολανάκη, που ευχαρίστησαν το προσωπικό του ΕΟΔΥ για την αγαστή συνεργασία.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook