Εργαζόμενοι ΠΑΓΝΗ: Προχωρούν σε στάση εργασίας ενόψει της άφιξης του Υπουργού στο νοσοκομείο

Δημοσιεύτηκε στις 20/07/2023 14:54

Εργαζόμενοι ΠΑΓΝΗ: Προχωρούν σε στάση εργασίας ενόψει της άφιξης του Υπουργού στο νοσοκομείο
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων ΠΑΓΝΗ προκηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας την Παρασκευή 21 Ιούλη από τις 8 π.μ. έως τις 11 π.μ., καλώντας «σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο σαλόνι κατά την άφιξη του υπουργού Υγείας στο νοσοκομείο μας».

Στο κάλεσμά του το Σωματείο αναφέρει:

  • «Μας χρωστούνται πάνω από 20.000 μέρες ρεπό και άδειας.
  • Δυσκολευόμαστε να τα βγάλουμε πέρα με τους χαμηλούς μισθούς και την ακρίβεια.
  • Οι ελλείψεις σε προσωπικό, η εντατικοποίηση των συνθηκών εργασίας, συνεχιζόμενες βάρδιες, οι εξαντλητικές εφημερίες συνθέτουν το εργασιακό πεδίο.
  • Η υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών Υγείας αυξάνουν την ταλαιπωρία των ασθενών και οδηγούν στην ιδιωτικοποίηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Διεκδικούμε:

  • Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, μόνιμη σταθερή δουλειά για όλους!
  • Μόνιμες προσλήψεις όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων και κλάδων.
  • Αύξηση κρατικής χρηματοδότησης στην Υγεία.
  • Ένταξη στα ΒΑΕ – Αυξήσεις μισθών – Επαναφορά 13ου  και 14ου μισθού!
  • Καμία συγχώνευση ή κλείσιμο νοσοκομείου/ κλινικής/ τμήματος! Να μην κλείσει η Παιδοψυχιατρική Κλινική, όχι σε λύσεις μπαλώματα!
  • Όχι στην είσοδο εργολάβων! Όχι στις ΣΔΙΤ!
  • Όχι στις συνεχείς μετακινήσεις του προσωπικού!
  • Νέος οργανισμός που να ανταποκρίνεται στα νέα τμήματα/ κλινικές/ εργαστήρια
  • Όχι στη μετατροπή των νοσοκομείων σε ΝΠΙΔ!
  • Να αποσυρθεί η ΠΝΠ της συμμετοχής Σωμάτων Ασφαλείας και Στρατού στο ΕΚΑΒ!
  • Αποκλειστικά δημόσιο δωρεάν σύστημα Υγείας για όλους!» τονίζει το Σωματείο.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook