Ηράκλειο: Aπολογείται η 27χρονη μητέρα για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου

Δημοσιεύτηκε στις 26/06/2026 12:01

Ηράκλειο: Aπολογείται η 27χρονη μητέρα για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε εξέλιξη βρίσκεται η απολογία της 27χρονης μητέρας, κατηγορούμενης για την υπόθεση του βίαιου θανάτου του μικρού Άγγελου, στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου.

 Σήμερα αναμενόταν να απολογηθεί και ο 44χρονος συγκατηγορούμενος, ωστόσο δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο, επικαλούμενος προβλήματα υγείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην απολογία της η 27χρονη περιέγραψε μια ταραγμένη προσωπική ζωή, υποστηρίζοντας ότι έπεσε θύμα κακοποίησης τόσο από τον βιολογικό πατέρα του παιδιού, ο οποίος χτυπούσε και τον μικρό Άγγελο, όσο και από τον 44χρονο μετέπειτα σύντροφό της, τον οποίο γνώρισε διαδικτυκά.

Παράλληλα, ψυχίατροι που έχουν αναλάβει την υπόθεση καταθέτουν ότι η 27χρονη πάσχει από σοβαρή νοητική στέρηση, ενλω υπάρχουν αμφιβολίες για το αν έχει συνειδητοποιήσει μέχρι σήμερα ότι το παιδί της έχει πεθάνει.

Αναφερόμενη στα γεγονότα που εκτελίσθηκαν την ημέρα που το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, στις 25 Ιανουαρίου 2025, η 27χρονη αναφέρει ότι ο μικρός Άγγελος ήταν ελαφρώς μπουκωμένος και είχε επικοινωνήσει με τον παιδίατρο που της έδωσε οδηγίες για το πώς να αντιμετωπίσει το μπούκωμα.

Ωστοσο, η μητέρα δεν ενημέρωσε τον παιδίατρο για τα τραύματα που έφερε το παιδί. Η 27χρονη απάντησε ότι ο 44χρονος βρισκόταν συνεχώς δίπλα της την ώρα της επικοινωνίας με τον γιατρό και ότι φοβόταν να αναφέρει οτιδήποτε.

Στη συνέχεια, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, η 27χρονη φέρεται να είχε φύγει από το δώμάτιο που βρισκόταν ο Άγγελος με τον 44χρονο. Όταν επέστρεψε είδε το παιδί στον καναπέ με γυρισμένα τα μάτια. Ο 44χρονος ανέφερε πως ο μικρός Άγγελος είχε χτυπήσει στο τραπεζάκι.

Τότε, η νεαρή μητέρα κάλεσε το ΕΚΑΒ. «Μου ζήτησαν να πάρω εγώ το παιδί και να το μεταφέρω στο ασθενοφόρο, αλλά δεν ήμουν καλά και τους είπα να το πάρουν εκείνοι», ανέφερε.

Υπενθυμίζεται ότι σε προηγούμενα στάδια της δίκης είχαν καταθέσει διασώστες και γιατροί, περιγράφοντας τις δραματικές συνθήκες υπό τις οποίες το 3χρονο αγόρι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο τον Ιανουάριο του 2025, όπου και κατέληξε.

Η ακροαματική διαδικασία, βρίσκεται πλέον στη φάση της ολοκλήρωσης των καταθέσεων από τους μάρτυρες υπεράσπισης και της σταδιακής αξιολόγησης του αποδεικτικού υλικού.

Η συνήγορος της μητέρας, Μαρία Αβούρη, ζήτησε από το δικαστήριο να κρίνει την υπόθεση με νηφαλιότητα και βάσει της επιστημονικής τεκμηρίωσης της δικογραφίας, μακριά από το έντονο συναισθηματικό φορτίο και το σοκ της κοινής γνώμης.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook