Ηράκλειο: Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Κέντρου Καινοτομίας παρουσία της Σ. Ζαχαράκη

Δημοσιεύτηκε στις 26/06/2026 11:51

Ηράκλειο: Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Κέντρου Καινοτομίας παρουσία της Σ. Ζαχαράκη
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εγκαινιάστηκε σήμερα το Κέντρο Καινοτομίας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κρήτης παρουσία της υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη.  

Το Κέντρο Καινοτομίας Κρήτης είναι ένα από τα 13 Κέντρα Καινοτομίας που θα λειτουργήσουν στη χώρα και εισάγει τη βιωματική και διεπιστημονική μάθηση στα σχολεία με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μέσα από οργανωμένες επισκέψεις και ειδικά σχεδιασμένα σενάρια, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με σύγχρονα αντικείμενα όπως η Ρομποτική, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), το Internet of Things (IoT) και η Εκτεταμένη Πραγματικότητα (XR), αναπτύσσοντας τις δεξιότητες του μέλλοντος.

Η υπουργός Παιδείας αναμένεται να ακολουθήσει ένα γεμάτο πρόγραμμα κατά την παρουσία της στην Κρήτη.

Συγκεκριμένα, νωρίτερα με βάση το πρόγραμμα είχει σειρά επαφών με εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας, της αυτοδιοίκησης και άλλων τοπικών φορέων.

Η υπουργός βρέθηκε στις 10:30 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης, ενώ στις 11:30 η Σοφία Ζαχαράκη εγκαινίασε το Κέντρο Καινοτομίας.

Το πρόγραμμα της υπουργού περιλαμβάνει ακόμη επίσκεψη στις Φοιτητικές Εστίες του Πανεπιστημίου Κρήτης στις 12:40.

Από τις 13:00 έως τις 14:00, θα βρεθεί στο 10ο Γυμνάσιο Ηρακλείου «Μαριέττα Γιαννάκου».

Στις 14:15 έχει προγραμματισμένη επίσκεψη στο ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου, όπου θα ενημερωθεί για τη λειτουργία των υπηρεσιών υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Στις 15:00 η υπουργός θα συναντηθεί με τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης και θα ακολουθήσουν διαδοχικές συναντήσεις με τον Σταύρο Αρναουτάκη στις 15:30 και τον Αλέξη Καλοκαιρινό στις 16:00.

Εν συνεχεία το πρόγραμμα περιλαμβάνει γεύμα από την Περιφέρεια Κρήτης, ενώ στις 18:00 έχει προγραμματιστεί συνάντηση με στελέχη της ΔΕΕΠ και της Νέας Δημοκρατίας.

Από τις 18:30 έως τις 19:00 η υπουργός θα συμμετάσχει σε εκδήλωση για τη διεθνοποίηση του Πανεπιστήμιο Κρήτης.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook