
Αναστάτωση προκλήθηκε το Σάββατο στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» της ΑΝΕΚ, όταν παρουσίασε ολική απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας (blackout) κατά την προσέγγισή του στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο, με αποτέλεσμα να προσαράξει σε αβαθή.

Το πλοίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα, μεταφέροντας 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» αποκολλήθηκε με ίδια μέσα, χωρίς να υπάρξει τραυματισμός επιβατών ή ζημιές που να θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια του πλοίου, και επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι του Αδάμαντα.

Ακολούθησε ο απαραίτητος έλεγχος από τις αρμόδιες Αρχές, ενώ μετά την ολοκλήρωση της επιθεώρησης το πλοίο έλαβε άδεια απόπλου και συνέχισε κανονικά το ταξίδι του με προορισμό τη Σούδα, όπου βρίσκεται πλέον ελλιμενισμένο.
Το περιστατικό είχε αίσιο τέλος, προκαλώντας μόνο προσωρινή αναστάτωση στους επιβάτες, ενώ διερευνώνται τα αίτια που οδήγησαν στην αιφνίδια διακοπή της ηλεκτρικής τροφοδοσίας του πλοίου.