Πήγε για κυνήγι και τον βρήκαν νεκρό δίπλα στο αυτοκίνητό του

Δημοσιεύτηκε στις 27/10/2024 12:09

Πήγε για κυνήγι και τον βρήκαν νεκρό δίπλα στο αυτοκίνητό του
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Χωρίς τις αισθήσεις του, δίπλα στο αυτοκίνητό του βρέθηκε ένας 60χρονος, στον Λατζιμά Ρεθύμνου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο άνδρας ξεκίνησε από το σπίτι του με σκοπό να πάει για κυνήγι χθες (Παρασκευή 26/10) το πρωί.

Αμέσως ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ που έσπευσε στο σημείο με τους διασώστες να επιχειρούν να τον επαναφέρουν στη ζωή χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας είχε προβλήματα υγείας ενώ φως στα ακριβή αίτια του θανάτου του αναμένεται να ρίξει η ιατροδικαστική εξέταση.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook