Στ. Ψυχαράκης: Απολαμβάνουμε τα φαγητά του Πάσχα χωρίς υπερβολές

Δημοσιεύτηκε στις 03/05/2024 11:26

Στ. Ψυχαράκης: Απολαμβάνουμε τα φαγητά του Πάσχα χωρίς υπερβολές
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μπορούμε να απολαύσουμε το Πασχαλινό τραπέζι χωρίς την υπερβολή της υπερφαγίας που μπορεί να μας φέρει αντιμέτωπους με προβλήματα υγείας τονίζει ο κ. Στέλιος Ψυχαράκης,  Ιατρός Ειδικός Γενικής και Οικογενειακής Ιατρικής- Διδάκτωρ Ιατρικής, μιλώντας στην εκπομπή “Δημοσίως” του Νίκου Παπαδάκη στον politica 89.8.

Με εγκράτεια στο φαγητό ασφαλώς και θα ωφελήσει όλους τους ανθρώπους καθώς θα ευχαριστηθούν και δεν θα ταλαιπωρηθούν οι ίδιοι και οι συγγενείς τους.

Ακούστε τον κ. Ψυχαράκη:


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook