Συναγερμός στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων: Κρατούμενος ήπιε χλωρίνη
Δημοσιεύτηκε στις 22/06/2026 17:23

Αναστάτωση επικράτησε στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων, λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, όταν ένας κρατούμενος απέκτησε πρόσβαση, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, σε ποσότητα χλωρίνης και επιχείρησε να την καταναλώσει.
Μόλις έγινε αντιληπτή η πράξη του, σήμανε συναγερμός και στο σημείο κλήθηκε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον άνδρα και τον διακόμισε στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων προκειμένου να του παρασχεθεί η απαραίτητη ιατρική φροντίδα και να υποβληθεί σε πλύση στομάχου.